הטבות לילדים בחינוך מיוחד

הטבות לילדים בחינוך מיוחד – יש לכם ילד בחינוך מיוחד? אתם זכאים להנחה משמעותית בתשלומי המיסים

הורים רבים לילדים בחינוך מיוחד כלל לא מודעים לכל ההטבות המגיעות להם. אריה גולדין החזרי מס עוסק בתחום מזה לא מעט שנים ומכיר היטב את כל רזי החוקה על בורייה. כלל ידיעותיו מאפשרות לו לסייע ללקוחות רבים לקבל הטבות מס בגין שלל סיבות, ביניהן: הטבות לילדים בחינוך מיוחד, קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה, בדיקת זכאות להחזר מס, הטבות מס הכנסה לשכירים ועוד. אם גם לכם יש ילדים בחינוך מיוחד או שאתם בטוחים שניכויי המס שאתם משלמים גבוהים מידי, אריה גולדין החזרי מס יוכל לסייע לכם ולוודא שאתם משלמים את שנדרש ומקבלים את כל המגיע לכם. בשורות הבאות נגע בכל הסיבות בגינן אנשים רבים מקבלים הטבות מס והחזרי מס בגין תשלום עודף או אי הכרה בנקודות הזיכוי המגיעות להם.

הכירו את השינוי הגדול ברשות המיסים שיחסוך לכם לא מעט זמן יקר!

אך ראשית, חשוב לפתוח באחד השינויים הגדולים ביותר שחלו במשרדי מס הכנסה בשנים האחרונות. עד לפני מספר שנים לא רבות, כל הורה שקצה לבדוק זכאות לקבלת הטבות לילדים בחינוך מיוחד או כל עובש שקצה לבדוק זכאות לקבלת החזרי מס, נדרש להתמודד עם הליך ארוך ומורכב. בירוקרטיה סבוכה, טפסים רבים ותורים בלתי נגמרים הם רק חלק קטן משלבי התהליך שכל הורה או עובד נדרש לעבור בכדי לקבל תשובות לשאלותיו. הליך זה גרם להורים רבים לוותר על הטבות לילדים בחינוך מיוחד וכן לעובדים רבים לוותר על כל כספי ההחזרים המגיעים לכם. אך בשנים האחרונות החל שינוי מבורך שהופך את כל שלבי התהליך מארוכים ומורכבים לקצרים ופשוטים למדי. אריה גולדין החזרי מס מסביר לכל לקוחותיו כי כיום ניתן להשלים בדיקת זכאות להטבות לילדים בחינוך מיוחד או לקבלת החזרי מס דרך האינטרנט בלבד, מכל מקום ובכל זמן.

בדיקת זכאות אינטרנטית – אל תוותרו על המגיע לכם!

הבדיקות האינטרנטיות חוסכות זמן רב להורים ולעובדים הבודקים את זכאותם להטבות לילדים בחינוך מיוחד או להחזרי מס מסיבות שונות. הליך בדיקת הזכאות לקבלת החזרי מס נחשב לפשוט במיוחד וכל שהוא מצריך זה את מספר תעודת הזהות שלכם. אריה גולדין החזרי מס מדגיש לכל לקוחותיו כי קיימת חשיבות רבה לדייק בפרטים. הסיבה המרכזית בגינה אנשים רבים מתמודדים עם קשיים ועיכובים בהליך הבדיקה היא אי דיוקים במסירת הפרטים. לכן, חשוב לוודא שאתם ממלאים את כל הנדרש ללא טעויות הקלדה, צירוף נתונים שאינם נדרשים או החסרת נתונים נדרשים. לאחר שנגענו בכל הדגשים החשובים אודות שלבי הבדיקה לקבלת הטבות לילדים בחינוך מיוחד או לזכאות לקבלת החזרי מס, חשוב שתכירו עוד מספר דגשים אודות הטבות לילדים בחינוך מיוחד, קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה, תשלום מס הכנסה לשכירים לאחר הזיכויים וכן בדיקת זכאות להחזר מס במקרים בהם נקודות הזיכוי לא כובדו.

הכירו את כל נקודות הזיכוי השכיחות ביותר

תחילה חשוב לדעת שמס הכנסה מעניק מגוון רחב של נקודות זיכוי למגוון זכאים. רוצים לבדוק האם גם אתם זכאים לקבלת נקודות זיכוי? תוכלו לעשות זאת בקלות רבה דרך הרשת. הזכאים השכיחים ביותר כיום הם:

  • נקודת זיכוי להטבות לילדים בחינוך מיוחד.
  • נקודת זיכוי למסיימי תואר ראשון.
  • נקודת זיכוי לגרים באזורי פריפריה.
  • נקודות זיכוי למשלמי מזונות.

כלל נקודות הזיכוי הללו נועדו בכדי לסייע לאנשים המתמודדים עם מצבים כלכליים מורכבים או לתמרץ אנשים לשלל מטרות. כל נקודת זיכוי שווה אלפי שקלים הנחה בתשלומי המיסים השנתיים, כך שאם אתם זכאים לזיכוי, תוכלו ליהנות מהנחות משמעותיות. זכאים ובכל זאת משלמים מיסים ללא הנחות? ייתכן שאתם זכאים לקבלת החזרי מס הכנסה.

החזרים עד שש שנים אחורה – אל תהססו לבדוק זכאות לקבלת החזרים

כפי שציינו מעלה, אחת הסיבות השכיחות ביותר בגינן עובדים רבים נמצאים זכאים לקבלת החזרי מס הכנסה היא אי קבלת הנחה בין שלל נקודות זיכוי, לרבות הטבות לילדים בחינוך מיוחד. אריה גולדין החזרי מס מסביר לכל לקוחותיו כי רשות המיסים יודעת להחזיר את כל פערי המס ששולמו שלא כהוגן, כך שאם אתם זכאים לנקודות זיכוי ולא מקבלים הנחה, אל לכם לוותר על המגיע לכם. הליך פשוט של בדיקת זכאות להחזר מס יאפשר לכם לקבל החזרים רטרואקטיבית. כמה אחורה רשות המיסים משלמת? עד שש שנים. כלומר, אם אתם זכאים לקבלת הטבות לילדים בחינוך מיוחד או לכל נקודת זיכוי אחרת במהלך עשר השנים האחרונות, ולא קיבלתם את ההנחה – אתם זכאים לקבל החזרי מס על שש השנים האחרונות בלבד. לכן, אל תהססו ובדקו היטב את כל זכויותיכם.

סיבות נוספות לקבלת החזרים

מעבר לקבלת הטבות לילדים בחינוך מיוחד או כל נקודת זיכוי אחרת, ישנה סיבה נוספת לקבלת החזרים. סיבה זו שכיחה לא פחות, ובגינה עובדים רבים מקבלים אלפי שקלים החזרים. עובדים רבים כיום משלמים מיסים גבוהים יותר מאלה שהם אמורים לשלם בהתבסס על סך הכנסתם השנתית. מדוע? אלה הסיבות המרכזיות:

  • יציאה לחלת.
  • יציאה לחופשת לידה.
  • יציאה לחופשת מחלה.
  • קיצור שעות העבודה מידי יום.

כלל הנקודות הללו פוגעות בהכנסה החודשית של העובד, מה שכמובן מנמיך את סך ההכנסה השנתית. רשות המיסים מנכה את המיסים על בסיס הערכה של הכנסה שנתית. איך מעריכים את סך ההכנסה השנתית של כל עובד? מכפילים את השכר החודשי בסך חודשי העבודה. פגיעה בשכר השנתי מביאה לפערי מס המזכים רבים בקבלת החזרים. אז גם אם אתם לא זכאים להטבות לילדים בחינוך מיוחד או לשלל נקודות זיכוי אחרות, ייתכן שאתם זכאים לקבלת החזרי מס על סך אלפי שקלים.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook