החזר מס לשכירים - אריה גולדין ועוד לא מעט אנשי מקצוע בתחום טוענים שישנם רבים שזכאים להחזרי מס ללא ידיעתם, הגיע הזמן לבדוק!

אריה גולדין מסייע לעובדים רבים לקבל החזרי מס על סך אלפי ולעיתים אף עשרות אלפי שקלים. 

ישנם עובדים רבים שזכאים לקבלת החזרים בין ניכויי מס גבוהים מידי בהשוואה לניכויים שהיו צריכים להיעשות בהתבסס על ההכנסה השנתית, אחרים זכאים לקבלת החזרי מס בגין אי הכרה בשלל נקודות הטבה המזכות בהנחות ואף בפטור ממס ואף עצמאיים מתמודדים לא אחת עם אי הכרה בהוצאות מוכרות לטובת ניהול והתפתחות בית העסק. 

הליך קבלת החזר מס לשכירים ולעצמאיים כאחד, אינו מורכב במיוחד ועבר לא מעט שיפורים בשנים האחרונות. 

לכן, אם גם אתם מרגישים שניכויי המס החודשיים שלכם גבוהים מידי, שלא קיבלתם את מלוא נקודות ההטבה המגיעות לכם או שלא הכירו בהוצאות מוכרות של בית העסק שלכם, הגעתם למקום הנכון. 

אריה גולדין עוסק בתחום מזה לא מעט שנים ומכיר את כל פרטי החוקה על בוריים. לקוחות רבים שבחרו להסתייע בשירותיו דיווחו על החזר מס לשכירים או לעצמאיים בשיעור גבוה מזה שחשבו שיקבלו, על הליך ידידותי ומהיר במיוחד ועל קבלת מלוא התשלום לחשבון הבנק בתוספת ריבית חיובית בשיעור 4% על כל שנה, כפי המופיע בחוק. 

אז לפני שגם אתם מוותרים על הזכות שלכם לקבל החזר מס לשכירים או לעצמאיים בטענה כי שלבי הבקשה יצריכו מכם זמן יקר יותר משווי ההחזרים, חשוב שתכירו את השיפורים המשמעותיים בכל הקשור להליכי החזר מס לשכירים.

כל השינויים והשיפורים מהשנים האחרונות -
כך תצליחו להימנע מטפסים רבים, תורים ארוכים ובירוקרטיה מייאשת!

כפי שהזכרנו מעלה, בשנים האחרונות חלו שיפורים רבים בכל הקשור לקבלת החזר מס לשכירים ולעצמאיים כאחד. 

אם עד לפני שנים ספורות הייתם נדרשים למלא אין ספור פרטים, לצרף כמויות גדולות של טפסים ולהמתין שעות ארוכות בתורים מעייפים במשרדים ממשלתיים, בשנים האחרונות אתם יכולים להשלים את הליך בדיקת הזכאות שלכם להחזר מס לשכירים ולעצמאיים דרך האינטרנט. 

אריה גולדין מנחה לקוחות רבים לבצע את הבדיקה הראשונית דרך האינטרנט וכך הוא חוסך לכם זמן רב ולא מעט בירוקרטיה. בטוחים שגם הליך הבדיקה באינטרנט יצריך מכם סריקת טפסים רבים והשלמת אין ספור פרטים? אז זהו שלא. 

הליך בדיקת זכאות לקבלת החזר מס לשכירים ועצמאיים באינטרנט פשוט למדי ומצריך מכם למלא תעודת זהות ולהוסיף כמה טפסים בודדים ומוכרים. אנשים רבים מצליחים להשלים את כל שלבי הבדיקה בכוחות עצמם ללא כל סיוע מקצועי תוך דקות בודדות ולכן, אל לכם לוותר על הבדיקה הפשוטה שאולי תזכה גם אתכם בקבלת החזר מס לשכירים ולעצמאיים כאחד.

החזר מס לשכירים אריה גולדין

כך תוכלו לבדוק את זכאותכם -
אריה גולדין מזהיר מפני הטעויות השכיחות ביותר שיוצרות תקלות בהליך הבדיקה

למרות פשטות הבדיקה, אריה גולדין מצביע על הסיבות המרכזיות בגינן לקוחות רבים מגיעים אליו בטענה שלא הצליחו להשלים את שלבי הבדיקה באינטרנט.

הסיבות המרכזיות הן אי דיוקים וטעויות הקלדה שונות בפרטים הנדרשים, החסרת טפסים חיוניים להמשך הבדיקה או הוספת טפסים שאינם חיוניים להמשך הבדיקה. כך או כך, אריה גולדין החזרי מס ישמח להעמיד לכל צורך את ניסיונו בתחום ולטפל בכל בעיה. 

אז לפני שאתם ממהרים לחפש את הבדיקה ברשת ולהשלים את כל הפרטים שידרשו מכם, אריה גולדין החזרי מס מונה את כל הגורמים המרכזיים בגינם נוצרים פערים בתשלומי המס שמזכים לקוחות רבים בהחזר מס לשכירים ולעצמאיים כאחד. 

חשוב להקדים ולומר כי רשויות המס מחשבות את סך ההכנסה השנתית לכל עובד ועל פיה קובעים כמה מיסים הוא ישלם מידי חודש. איך זה עובד? רשויות המס מכפילות את סך ההכנסה החודשית בכמות חודשי העבודה בכל שנה ועל ידי כך מצליחות להעריך כמה כל עובד במשך ירוויח בתום שנת העבודה.

לדוגמה, במידה ועובד מרוויח 14,000 שקלים מידי חודש, רשות המיסים תעריך כי הוא עתיד להרוויח 168,000 שקלים בכל השנה כולה. בהתבסס על הכנסה שנתית זו, רשויות המס יודעות כמה מס כל עובד צריך לשלם בכל שנה ומחלקת את הסכום ל 12 תשלומים שיורדים מהמשכורת החודשית.

המקרים שנופלים בין הכיסאות -
אלה הסיבות בגינן ישראלים רבים זכאים לקבל החזר מס לשכירים ולעצמאיים

אריה גולדין המכיר היטב את מירב החוקים על בוריים, מצביע על המקרים השכיחים ביותר שנופלים בין הכיסאות ומחייבים עובדים רבים בתשלומי מס עודף. המקרים השכיחים ביותר בגינם עובדים רבים זכאים לקבל החזר מס לשכירים או לעצמאיים הם: קיצצו לכם במשכורת? ייתכן ואתם זכאים לקבל החזר מס לשכירים ולעצמאיים כאחד. 

כל קיצוץ במשכורת מכל סיבה שהיא יביא לירידה טבעית בסך ההכנסה השנתית. בדוגמה שהבאנו מעלה, רשויות המס חישבו הכנסה שנתית לעובד שהתחיל את שנת העבודה עם משכורת של 14,000 שקלים מידי חודש. 

אך במידה ובמהלך השנה משכורתו קוצצה  שלל סיבות ל 12,000 שקלים בלבד, סך ההכנסה השנתית שלו תרד ביותר מ 20,000 שקלים. במקרים אלה, לא אחת העובד ממשיך לשלם מס גבוה בהתבסס על המשכורת השנתית הגבוהה שחישבו לו למרות שבפועל הרוויח הרבה פחות. 

אריה גולדין מתמודד עם לא מעט מצבים מעין אלה ומבטיח ללקוחותיו קבלת החזר מס לשכירים ולעצמאיים. הסיבה השניה שגורמת לירידה בסך ההכנסה השנתית היא ירידה בסך ימי העבודה. בדומה לירידה בשכר, גם ירידה בסך ימי העבודה מזכה רבים בקבלת החזר מס לשכירים ולעצמאיים. 

ירידה בימי העבודה תשפיע באופן ישיר על סך ההכנסה השנתית ועלולה לגרור מצב בו העובד משלם מיסים על בסיס הכנסתו הגבוהה ללא התחשבות בשינויים. ירידה בסך ימי העבודה נגרמים לרוב בפציעה, מחלה או יציאה לחופשת לידה.

התחשבות בהטבות מס ובהוצאות עסקיות -
כך בעלי עסקים רבים מקבלים החזרים על סך אלפי שקלים

סיבה נוספת בגינה רבים זכאים להחזר החזר מס לשכירים ולעצמאיים היא חוסר הכרה בנקודות הטבה או בהוצאות עסקיות מוכרות. 

אריה גולדין מכיר את כל נקודות ההטבה המזכות עובדים רבים בהטבות או אף בפטור ממס. 

בין כלל נקודות ההטבה ניתן למנות מגורים בפריפרייה, סיום תואר ראשון, נכות פיזית או נפשית, מספר ילדים ועוד. 

לא מעט לקוחות המגיעים לאריה גולדין נמצאים זכאים להחזר מס לשכירים מסיבה זו. 

בדומה לכך, עצמאיים רשאים לדווח על הוצאות עסקיות שירדו מסך ההכנסה החייבת במס. כלומר, בעל עסק שדיווח על 300,000 שקלים הכנסה במהלך השנה ועל 85,000 שקלים הוצאות מוכרות לבית העסק (כמו פיתוח וקידום, תשלומי עובדים, רכישת מכונות חדשות, שיפוץ בית העסק, פרסום, שיווק ועוד), נדרש לשלם מיסים מסך הכנסה של 215,000 שקלים בלבד. 

במילים אחרות, ההוצאות המוכרות מתקזזות עם ההכנסה ובעל העסק משלם מס על ההכנסה שנותרה לאחר הקיזוז. אריה גולדין ישמח לעמוד לשירותכם בהתמודדות עם כל בעיה כך שתוכלו לקבל החזר מס לשכירים, החזר מס לעצמאים, החזר מס מענק עבודה ועוד. לקוחות רבים שנעזרו בשירותיו מדווחים על הליך פשוט, נוח ומהיר במיוחד.