בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות

בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות – כך תקבלו את כל המגיע לכם מרשות המיסים!

עובדים רבים בישראל זכאים לקבל אלפי שקלים החזרי מס. בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות תאפשר לכם לבדוק האם גם אתם זכאים להחזרים. אך לפני שנגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות, חשוב לגעת במספר נתונים אודות הזכאים לקבל החזרי מס. אריה גולדין עוסק בתחום מזה לא מעט שנים ומסייע ללקוחות רבים לקבל את כל החזרי המס המגיעים להם. לדבריו, ישנם לא מעט עובדים בישראל שזכאים לקבל החזרי מס על סך אלפי ולעיתים אף עשרות אלפי שקלים, ללא ידיעתם. אז אם גם אתם משלמים מיסים באופן קבוע, ייתכן שאתם זכאים לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות. עוד חשוב להדגיש שקבלת החזר מס אינו פרי נחלתם של שכירים בלבד. ישנם עובדים רבים שזכאים לקבל החזר מס הכנסה לשכירים והחזר מס הכנסה לעצמאיים כאחד.

מהליך בירוקרטי ארוך ומורכב להליך פשוט וקצר במיוחד – אתם לא צריכים יותר מחמש דקות בשביל לבדוק זכאות לקבלת החזרי מס

אז רגע לפני שאתם ממהרים לוותר על בדיקת זכאותכם מחשש להליכים בירוקרטיים מורכבים, חשוב שתכירו את השינוי הגדול שחל ברשות המיסים בשנים האחרונות. אריה גולדין מסביר שעד לפני מספר שנים רשות המיסים הצריכה מכל עובד שרצה לבדוק את זכאותו לעבור הליך ארוך ומורכב. ההליך לבדיקת זכאות להחזרי מס לשכירים המלצות וכן להחזר מס הכנסה לשכירים ועצמאיים כאחד הצריך מכל עובד להגיע למשרדים הממשלתיים של רשות המיסים, לעמוד בתורים בלתי נגמרים, להתמודד עם בירוקרטיה סבוכה ולמלא לא מעט טפסים. הליך זה גרם לעובדים רבים פשוט לוותר על זכאותם לקבל החזרי מס. אם גם אתם ויתרתם על בדיקת הזכאות מחשש להתמודדות מורכבת עם רשות המיסים, חשוב שתכירו את השיטה החדשה לבדיקת החזר מס לפי תעודת זהות.

מלאו את תעודת הזהות שלכם והמתינו לתשובה

כיום, בעזרת בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות כל עובד במשק, עצמאיים ושכירים כאחד, יוכל לבדוק את זכאותו לקבל החזרי מס תוך מספר דקות בודדות. השינוי הגדול כולל חיסכון בצורך להגיע למשרדי רשות המיסים, חיסכון של כל התורים הארוכים וחיסכון של כל שלבי הבירוקרטיה הסבוכים. נשמע מעניין? בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות דרך הרשת תאפשר לכם להשלים את כל שלבי הבדיקה בכוחות עצמכם תוך מספר דקות בודדות. הבדיקה יכולה להיעשות מכל מקום ובכל זמן שתבחרו, מה שמאפשר לכם את כל הגמישות להשלמת התהליך ולקבלת כל החזרי המס המגיעים לכם. אריה גולדין שעוסק בתחום ומלווה לא מעט עובדים בישראל עד לקבלת כל ההחזרים המגיעים להם ישירות לחשבון הבנק, ממליץ לכל עובד לערוך בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות. לדבריו, הליך הבדיקה פשוט למדי כך שכל עובד יוכל להשלימו בכוחות עצמו תוך דקות בודדות.

הקפידו למלא את הפרטים הנדרשים בדיוק רב!

מתמודדים עם עיכובים בהליך בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות? אריה גולדין מסביר שהסיבה המרכזית לעיכובים שונים בהליך הבדיקה היא אי דיוקים במילוי הפרטים. לכן, חשוב מאוד למלא את כל הפרטים הנדרשים בכובד ראש ובריכוז רב. מרבית העובדים שמגיעים לאריה גולדין בטענה שבדיקת החזר מס לפי תעודת זהות לא צלחה הם עובדים שהחסירו פרטים נדרשים או הוסיפו פרטים שאינם נדרשים.

תוך כמה זמן מקבלים החזר מס? על פי רוב תוך כשלושה חודשים

אז תוך כמה זמן מקבלים החזר מס הכנסה? אריה גולדין מסביר ללקוחותיו שעל פי רוב מדובר בהליך של מספר חודשים. לאחר מספר חודשים מרגע תחילת הליך בדיקת הזכאות, רשות המיסים תעביר את כל הכסף המגיע לכם ישירות לחשבון הבנק. אנשים רבים שואלים את אריה גולדין תוך כמה זמן מקבלים החזר מס הכנסה והתשובה הפורמלית על פי חוק היא עד 90 יום. איך תדעו להעריך האם גם אתם זכאים לקבלת החזרים עוד טרם בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות? ריכזנו עבורכם את הסיבות המרכזיות בגינן עובדים רבים בישראל נמצאים זכאים.

  • תשלומי מס גבוהים מהנדרש

הסיבה המרכזית בגינה לא מעט עובדים בישראל נמצאים זכאים לקבל החזר מס היא תשלומי מס גבוהים שלא לצורך. שיטת החישוב של רשות המיסים פותחת פתח ללא מעט טעויות ואי דיוקים. החישוב נעשה על בסיס הערכה של השכר השנתי. הערכה זו נעשית בעזרת הכפלת השכר החודשי בזך חודשי העבודה. כל פגיעה בשכר החודשי תביא לירידה בשכר השנתי ותגרור פער בתשלומי המיסים.

  • אי קבלת נקודות זיכוי

סיבה נוספת בגינה רבים מהעורכים בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות נמצאים זכאים היא אי קבלת נקודות זיכוי. אריה גולדין מסביר שעובדים רבים במשק זכאים לנקודות זיכוי ששוות הנחה של אלפי שקלים בתשלומי המיסים מידי שנה. עובדים רבים לא מקבלים את ההנחה המגיעה להם בהתאם לנקודות הזיכוי, מה שמזכה אותם בקבלת החזרי מס. בין כלל הזכאים ניתן למנות את:

  1. גרים באזורי פריפריה.
  2. מסיימי תואר אקדמי.
  3. הורים לילדים עם צרכים מיוחדים.
  4. משלמי מזונות.
  • אי הכרה בהוצאות מוכרות

הנקודה הבאה שייכת לעצמאים. לא מעט עצמאים שעורכים בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות נמצאים זכאים בגין אי הכרה בהוצאות מוכרות. עצמאיים רשאים להכיר בחלק מהוצאות בית העסק כהוצאה מוכרת שיורדת מסך ההכנסה החייבת. כלומר, אם בעל עסק הרוויח 300,000 שקלים בשנה ודיווח על 100,000 שקלים הוצאות מוכרות, הוא יתחייב בתשלום מס רק על ההכנסה הנקייה, כלומר על 200,000 שקלים בלבד.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook