החזר מס למובטלים

החזר מס למובטלים – כך תדעו האם גם אתם זכאים לקבלת החזרים

עובדים רבים במשק זכאים לקבל החזרי מס הכנסה על סך אלפי שקלים ללא ידיעתם. אריה גולדין החזרי מס מסייע ללקוחות רבים לקבל בחזרה את כל המיסים ששילמו שלא לצורך. חושבים שגם אתם זכאים לקבלת החזרים? הניכויים החודשיים גבוהים מידי? בפסקאות הבאות נגע בכל הנקודות החשובות ביותר אודות שיטת החישוב של רשות המיסים, הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים משלמים מס עודף מהמס שהם צריכים לשלם, הליך קבלת החזרי מס, הגשת בקשה פשוטה לבדיקה ועוד. רגע לפני שאתם מתייאשים ובוחרים לוותר על ההחזרים מחשש להתמודדות עם הליך בירוקרטי ארוך ומורכב, אריה גולדין החזרי מס מסביר כיצד תוכלו לבדוק את זכאותם לקבלת החזר מס למובטלים תוך מספר דקות בודדות.

בדיקת זכאות לקבלת החזרים – הרבה פחות מורכבת ממה שאתם חושבים!

עד לפני שנים בודדות הליך בדיקת זכאות לקבלת החזר מס למובטלים הצריך התמודדות מורכבת. שלבים ארוכים, בירוקרטיה סבוכה ותורים בלתי נגמרים הם רק חלק משלבי המסע הארוך שמבקשי ההחזרים נדרשו לעבור. לכן, עובדים רבים פשוט בחרו לוותר על זכאותם לקבל החזר מס למובטלים רק בגין החשש מההתמודדות הארוכה והמורכבת. אריה גולדין החזרי מס מדגיש בפני כל לקוחותיו כי בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים ברשות המיסים. אחד מהם הוא האפשרות לבדוק זכאות לקבלת החזר מס למובטלים דרך האינטרנט תוך מספר דקות בודדות. הבדיקה רינה מורכבת ומצריכה מילוי פרטים אישיים ותעודת זהות בלבד. הסיבה המרכזית לבעיות בהליך הבדיקה היא הוספת פרטים שאינם נדרשים, החסרת פרטים נדרשים או אי דיוקים במילוי הפרטים. לכן, חשוב להימנע מכך, הקפידו למלא אך ורק את הפרטים הנדרשים ללא טעויות הקלדה.

כלל הסיבות המרכזיות לפערי מס המזכים רבים בקבלת החזרים

הסיבות המרכזיות בגינן עובדים רבים נמצאים זכאים לקבל החזר מס למובטלים, הטבות לילדים בחינוך מיוחד, החזרי מס לעצמאיים ועוד הן:

  • תקופת אבטלה במהלך השנה
  • מעבר בין עבודות במהלך השנה
  • פגיעה בשכר החודשי מכל סיבה שהיא
  • יציאה לחופשת לידה
  • אי התחשבות בנקודות זיכוי

לפני שנגע בנקודות המרכזיות בגינן נפערים פערי מס המזכים רבים בקבלת החזר מס למובטלים, חשוב שתכירו את שיטת החישוב בעזרתה רשות המיסים יודעת כמה מס יש לנכות ממשכורתו החודשית של כל עובד. ראשית, חשוב לדעת שניכויי המס נקבעים על בסיס ההכנסה השנתית, ולא החודשית כפי שמקובל לחשוב. רשות המיסים יודעת להעריך כמה כל עובד צפוי להרוויח בתום שנת העבודה ועל בסיס הערכה זו לדעת כמה מס הוא אמור לשלם. החוב השנתי מחולק ל 12 תשלומים חודשיים במטרה למנוע עומס כלכלי על משפחות במעצד הביניים בתום שנת העבודה. איך רשות המיסים מעריכה כמה כל עובד ירוויח? היא פשוט מכפילה את השכר החודשי של כל עובד בסך חודשי העבודה במהלך השנה.

הכירו את שיטת החישוב של רשות המיסים – כך יודעים כמה מס יש לנכות מהשכר החודשי שלכם

לדוגמה עובד שמרוויח 10,000 שקל מידי חודש, צפוי להרוויח 120,000 שקלים מידי שנה במידה והוא ישלים את כל חודשי עבודתו. על בסיס 120,000 שקלים, רשות המיסים יודעת כמה מס אותו עובד נדרש לשלם, ואת החוב השנתי מחלקת ל 12 תשלומים חודשיים. אך מה קורה אם אותו עובד יצא לתקופת אבטלה במהלך השנה או שמשכורתו נפגעה מכל סיבה שהיא? השכר השנתי ירד, מה שיפער פער בין ניכויי המס שחושבו לבין ניכויי המס שצריך לנכות בפועל. פערים אלה מזכים רבים בקבלת החזר מס למובטלים. אריה גולדין החזרי מס מסייע ללקוחותיו בכל השלבים החל מתשובה לשאלה איך בודקים אם מגיע לי החזר מס וכלה בכל התמודדות נדרשת עד לרגע זיכוי חשבון הלקוח.

נקודות זיכוי – הנחות של אלפי שקלים מידי שנה!

נקודה נוספת שחשוב שתכירו היא נקודות הזיכוי. אחת הסיבות השכיחות בגינן רבים נמצאים זכאים לקבלת החזר מס למובטלים היא אי הכרה בנקודות זיכוי. נקודות זיכוי מקנות הנחות של אלפי שקלים מידי שנה. בין כלל הזכאים לנקודות זיכוי ניתן למנות את:

  1. נכים
  2. הטבות לילדים בחינוך המיוחד
  3. גרים באזורי פריפריה
  4. משלמי מזונות
  5. מסיימי תואר אקדמי

אריה גולדין החזרי מס ממליץ לכל לקוח שזכאי לקבל נקודות זיכוי לבדוק את זכאותו לקבל החזר מס למובטלים. לא אחת קורה שזכאים לקבלת נקודות זיכוי לא באמת מקבלים את ההנחה המגיעה להם, מה שמאפשר להם לקבל החזר מס למובטלים. לסיום, חשוב שתכירו מספר נקודות טכניות אודות קבלת ההחזרים לחשבון הבנק של הלקוח.

הפרטים הטכניים שאתם חייבים להכיר אודות הליך קבלת ההחזרים!

ניתן לקבל החזרי מס עד שש שנים אחורה מתום שנת המס בה חלה הטעות. כלומר, אם עברו יותר משש שנים מרגע הטעות, לא תוכלו לקבל את כל המגיע לכם בחזרה. לכן, מומלץ לבדוק זכאות מידי שנה. איך בודקים אם מגיע לי החזר מס? ציינו לעיל את שלבי התהליך הפשוט. נקודה נוספת שחשוב שתכירו היא העברה ישירות לחשבון הבנק שלכם. אם עברתם בנק לאחרונה וחשבון הבנק החדש לא מעודכן ברשות המיסים, מהרו לעדכן אותו טרם קבלת ההחזרים. נקודה שלישית ואחרונה היא קבלת החזר מס למובטלים בתוספת ריבית חיובית של 4% מידי שנה. על כל שנה שהכסף שלכם שהה אצל רשות המיסים תקבלו 4% תוספת. אריה גודלין החזרי מס ישמח לסייע לכם בכל צורך כך שתוכלו לקבל ישירות לחשבון הבנק את כל המגיע לכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook