החזרי מס לשכירים המלצות

החזרי מס לשכירים המלצות – אל תפחדו מהתמודדות מורכבת מול רשות המיסים!

כיום יש לא מעט עובדים שמשלמים באופן קבוע מיסים גבוהים מאלה שהם אמורים לשלם על בסיס ההכנסה השנתית שלהם. משלמים מיסים באופן קבוע? ייתכן שגם אתם זכאים לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות על סך אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. אריה גולדין עוסק בתחום במשך שנים ארוכות ומכיר את כל פרטי החוקה בתחום. אריה גולדין מסייע לעובדים רבים במשק לקבל את כל החזרי המס המגיעים להם. חושבים שגם אתם משלמים מיסים גבוהים שלא לצורך? חשוב שתכירו את הבדיקה הפשוטה שתעזור לכם לברר האם גם אתם זכאים לקבל החזרי מס לשכירים המלצות על סך אלפי שקלים. חשוב להדגיש שהחזרי המס אינם שייכים לשכירים בלבד. אריה גולדין מסייע גם לעצמאים רבים לקבל החזר מס לעצמאים. אז רגע לפני שאתם מתחילים בבדיקת הזכאות שלכם, חשוב שתכירו את השינויים הגדולים בהליך הבדיקה שחלו בשנים האחרונות.

הליך בדיקת הזכאות – הכירו את השינוי הגדול שיאפשר לכם לבדוק זכאות תוך מספר דקות בודדות

עד לפני מספר שנים בודדות, כל העובדים שרצו לבדוק את זכאותם לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות, נדרשו לעבור הליך מורכב וארוך במיוחד. במסגרת ההליך כלל הבודקים את זכאותם נדרשו להגיע למשרדים של רשות המיסים, להמתין ארוכות בתורים בלתי נגמרים, להצטייד בלא מעט טפסים ולהתמודד עם בירוקרטיה ארוכה ומורכבת. הליך סבוך זה גרם לעובדים רבים פשוט לוותר על כל החזרי מס לשכירים המלצות, על אף שלעיתים מדובר באלפי ואף עשרות אלפי שקלים. אך בשנים האחרונות חל שינוי חיובי בהליך בדיקת הזכאות. כיום, אתם יכולים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות תוך מספר דקות בודדות וללא צורך בהתמודדות עם בירוקרטיה מורכבת. הליך הבדיקה החדשני הוא הליך בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות.

מלאו את תעודת הזהות והמתינו לתשובה – בדיקה מהירה ופשוטה

כל שאתם נדרשים לעשות במסגרת הליך בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות זה למלא את תעודת הזהות שלכם באתר האינטרנט של רשות המיסים. כיום, ניתן להשלים את כל שלבי בדיקת הזכאות שלכם דרך הרשת ללא כל צורך ביציאה מהבית או בהתמודדות עם בירוקרטיה קשה ומורכבת. אריה גולדין ממליץ לכל עובד שמשלם מיסים דרך קבע, לערוך בדיקת זכאות לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות. בדיקת זכאות לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות לא דורשת יותר מחמש דקות בודדות, אותן ניתן להשלים בכל מקום ובכל זמן. רוצים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות? השיטה החדשה מאפשרת לכם לעשות זאת בכוחות עצמכם בקלות רבה.

הכירו את שיטת החישוב של רשות המיסים – כך תדעו לעקוב אחרי ניכויי המס החודשיים שלכם

לאחר שנגענו בשיטת הבדיקה החדשה לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות שגורמות לרבים לשלם מיסים גבוהים מאלה שהם אמורים לשלם על בסיס ההכנסה השנתית שלהם. תחילה, חשוב להקדים ולומר שבניגוד למקובל לחשוב, רשות המיסים לא מחליטה כמה לנכות ממשכורתו של כל עובד על בסיס משכורת חודשית, אלא על בסיס משכורת שנתית. אז למה בכל זאת אתם רואים ניכויי מס חודשיים? רשות המיסים לא רוצה להכביד על כל משקי הבית בישראל עם הורדה חד שנתית, ולכן הם מחלקים את ההורדה השנתית ל 12 תשלומים חודשיים. איך רשות המיסים יודעת כמה כל עובד ירוויח במהלך כל שנת העבודה? בעזרת הערכה מושכלת בלבד. רשות המיסים מכפילה את השכר החודשי של כל עובד בסך חודשי העבודה ועל בסיס זה מחליטה כמה מיסים יש לנכות לעובד מידי חודש. שיטה זו מובילה לאי דיוקים רבים שיוצרים פערי מס ומזכרים לא מעט עובדים בקבלת החזרי מס לשכירים המלצות.

אז מדוע כל כך הרבה עובדים נמצאים זכאים לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות? בחרנו עבורכם את שלוש הסיבות המרכזיות, והן:

  • טעויות חישוב של רשות המיסים

הסיבה הראשונה בגינה עובדים רבים במשק נמצאים זכאים לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות היא אי דיוקים בחישובי רשות המיסים. כפי שציינו מעלה, רשות המיסים מכפילה את השכר החודשי בסך חודשי העבודה במטרה לקבוע כמה מס כל עובד ישלם מידי חודש. הערכה זו מתבצעת בתחילת השנה, מה שגורם לטעויות רבות. כל שינוי במקום העבודה, קיצוץ בשכר, קיצוץ בשעות העבודה, קיצוץ במספר ימי העבודה, יציאה לחופשת לידה, יציאה לחלת יובילו לירידה בשכר השנתי ולפער בתשלומי המיסים. עברתם בין מקומות עבודה, יצאתן לחופשת לידה או ששעות העבודה שלכם התקצרו? בדקו את זכאותכם לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות.

  • הטבות שאינן ניתנות לזכאים

אריה גולדין מסביר לכל לקוחותיו כי רשות המיסים מעניקה לא מעט הטבות לעובדים רבים במשק. הטבות להורים בחינוך מיוחד, לגרים באזורי פריפריה, למשלמי מזומות ועוד מאפשרים לעובדים רבים לחסוך אלפי שקלים מידי שנה בתשלומי המיסים. לקוחות רבים של אריה גולדין כלל לא מודעים לעובדה שהם זכאים לנקודות הזיכוי שיעניקו להם את ההנחה. אחרים מודעים אך לא באמת בודקים שהם אכן מקבלים את כל המגיע להם. נקודה זו יכולה לפעור פער בתשלומי המיסים ולזכות רבים בקבלת החזרי מס לשכירים המלצות.

  • אי הכרה בהוצאות מוכרות

מעבר לטעויות החישוב או להטבות להורים בחינוך מיוחד, ישנה סיבה נוספת ליצירת פערי מס והיא אי הכרה בהוצאות מוכרות. בעלי עסקים רשאים להכיר בשלל הוצאות של בית העסק במטרה להוריד את הרווח החייב במס. אי הכרה בהוצאות מוכרות על פי חוק תגרום לתשלומי מס עודף ולקבלת החזרי מס לשכירים המלצות.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook